NOTVIKENS IK LULEÅ

Bollkallar - NIK herr div 2 mot Bergnäsets AIK
2023-08-09 10:59

Bollkallar - NIK herr div 2 mot Bergnäsets AIK

Notas herrlag har efterfrågat P-10 lagets expertis då de vid morgondagens derby har behov av bollkallar vid hemmamatch mot BAIK i Div 2 Norrland 2023, samtidigt ska vi passa på att heja fram Notas.

Kallelse skickas ut, tacksam om ni kan svara så snart ni vet så underlättar ni planeringen för oss.

Vill poängtera att det är högst frivillig uppgift, vi tar på oss den uppgiften när vi får chansen, dels för det är många av våra spelare är intresserade av att vara bollkallar och dels utveckla gruppen tänker det sociala och en kul grej där man får lite tid att surra och inte minst fika som brukar vara mycket uppskattat.

Torsdag 10 augusti - Tunavallen konstgräs
Samling 19:15 (vid kiosken)
Matchstart 19:30 (slut ca 21:00)
Fika i paus, svara på kallelse så snabbt ni kan så kan vi dimensionera fikat.

Någon som är sugen att baka till ca 20st bollkallar? Meddela Mats

Våra Sponsorer